Przedłóżmy sezon turystyczny!

Zapraszamy świdniczan do włączenia się w akcję: Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny

Po raz kolejny Referat Turystyki UM Świdnica zachęca przedsiębiorców, działających w branży turystycznej i gastronomicznej, a także organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego w Świdnicy do włączenia się w ogólnopolską akcję „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”. Najbliższa zimowo – wiosenna jej odsłona odbędzie się w dniach 9 – 11 marca bieżącego roku.

Główną ideą czwartej już edycji akcji promocyjnej organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną jest przedłużenie sezonu turystycznego w Polsce oraz zachęcenie Polaków do korzystania z usług turystycznych poza tradycyjnym letnim sezonem wakacyjnym i feriami zimowymi. Świdnica systematycznie włącza się w jej udział. W poprzednich latach w akcji uczestniczyły m.in. świdnickie restauracje „Manufaktura”, „Kryształowa”, „Piwnica Ratuszowa”, pizzeria „Da Grasso” oraz Dom Wycieczkowy OSIR.

– W tym roku w akcję włączą się również miejskie instytucje, ukierunkowane na ruch turystyczny – Muzeum Dawnego Kupiectwa czy wieża ratuszowa. Nie ukrywam, że liczymy również na kolejnych przedsiębiorców. Szczególnie zachęcam hotelarzy do organizacji atrakcyjnych pakietów pobytowych, które w wielu miejscach kraju w tym okresie mają szczególne wzięcie. Świdnicę warto „sprzedawać” jako pakiet weekendowy – mówi Sylwia Osojca-Kozłowska, kierownik Referatu Turystyki Urzędu Miejskiego w Świdnicy.

Warunkiem przystąpienia do akcji „Polska za pół ceny” jest przygotowanie pakietu produktów lub usług turystycznych, które zgodnie z regulaminem akcji będą świadczone w czasie jej trwania po niższej cenie oraz wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej organizatora https://polskazobaczwiecej.pl/formularz-dodawania-obiektow i zaakceptowanie regulaminu do 13.02.2018 r. Tam też można znaleźć wszystkie informacje dotyczące akcji.

– Zapraszamy również do kontaktu z Referatem Turystyki UM, którego zespół z chęcią pomoże stworzyć odpowiedni pakiet, ocenić jego przydatność i atrakcyjność dla turysty czy podpowie, jak go atrakcyjnie sprzedać na zewnątrz. I to nie tylko przy okazji tej akcji, ale również podczas naszych własnych działań, które podejmujemy, by poprawiać ofertę Świdnicy i promować ją jako interesujące miejsce pobytu – dodaje Sylwia Osojca-Kozłowska.

Dzięki akcji „Polska za pól ceny” ruch turystyczny w miejscowościach biorących w niej udział wzrasta. Im więcej atrakcyjnych pakietów turystycznych zgłosi Świdnica i jej przedsiębiorcy, tym większa szansa na to, że w uznawanym za martwy po zimowym sezonie czasie zainteresują się nami turyści. I przyjadą do nas na weekend. Bo dziedzictwo kulturowe i historyczne Świdnicy można poznawać niezależnie od pory roku.

Spodobało Ci się, masz swoje zdanie na ten temat? Skomentuj.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.